Pogoji uporabe
JAPEGO d.o.o.
Stošičeva ulica 5, 4000 Kranj
Tel: +38640599372
1.Pravica do odstopa od pogodbe
Če se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: ZVPot-1) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju v spletni trgovini pravico, da nam v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Rok iz prejšnjega odstavka začne veljati z dnem dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se zaračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov JAPEGO d.o.o, Stošičeva 5, 4000 Kranj.
Odstop od pogodbe nam lahko sporočite na naslednje načine:
- Preko izpolnjenega obrazca (odstopna pogodba) za vračilo na email podjetja
- Preko izpolnjenega obrazca (odstopna pogodba) za vračilo po pošti skupaj z izdelkom
- Preko nedvoumne izjave, iz katere je jasno razvidno, da odstopate od pogodbe
- Preko obrazca predpisanega s Pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 139/22)72
Priporočamo, da blago vrnete nepoškodovano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, da je primanjkljaj posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Ob ugotovitvi zmanjšanja vrednosti blaga si vzememo pravico, da zoper potrošnika uveljavljamo zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga, na predstojen sodišču v Kranju.
Izrecno vas opozarjamo, da glavnina blaga, ki je na voljo za nakup v spletni trgovini, predstavlja blago, ki je zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih vzrokov varnostno zapečateno (npr. folija na zunanji strani embalaže, pečat pod pokrovčkom, pečatna nalepka na embalaži). Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko plačani znesek. Če ste ob naročilu pridobili bonus v obliki brezplačnega izdelka, ste nam ob odstopu od pogodbe dolžni vrniti tudi ta izdelek.
Prejeta nakazila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša in standardna oblika dostave) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov. Prejeta nakazila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen če ste se izrecno strinjali z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosimo nobenih stroškov. V primeru, da nakup opravite s plačilom po povzetju, se vračilo uredi z nakazilom na transakcijski račun, ki nam ga sporočite v obvestilu o odstopu od pogodbe.
Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa in vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeto nakazilo.
Če blago ne deluje pravilno ali ni v skladu z vašimi pričakovanji, nam lahko kadarkoli pišete tudi preko kontaktnega obrazca ali nam pošljete sporočilo na elektronski naslov podpora@sengemo.si Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga, poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih stvari.
Razen če se o tem dogovorimo drugače, nimate pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 v primeru pogodb:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanja na trgu, na katerega nimamo vpliva, lahko pa nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
- o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po prejemu poškodoval varnostni pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.
2.Dostava (Pogoji in stroški)
Stroški dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 4,5 EUR. GLS naročeno blago dostavlja od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure. V primeru, da vas v tem času ni doma, priporočamo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi. Če ob poskusu dostave kupec ni dosegljiv, bo dostavljavec dostavne službe GLS pustil pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primeru, da naročenega blaga, kljub pisnemu obvestilu, ki ga na kraju prevzema pošiljke pusti dostavljavec dostavne službe, kupec ne prevzame, ob ponovnem naročilu kupec v celoti krije stroške dostavljanja. Stroški ponovnega pošiljanja se na dan pošiljanja obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe GLS, pri čemer minimalni znesek ponovnega pošiljanja znaša 5,00 EUR (z DDV).
3.Varovanje podatkov
Osebne podatke uporabnikov trgovine Sengemo.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih ne posredujemo tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike ter neposrednega trženja. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za pošiljanje novic o ponudbi in drugih oglasnih sporočil.
Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.
Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja.
Piškotki
Piškotke se v spletu uporablja že zelo dolgo. Praktično vsak uporabnik interneta se je že soočil z njimi. Nova stvar pri uporabi piškotkov je ta, da uporabnika obvestimo o uporabi le teh, kot je zapisano v zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-01).
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke ki jih spletna stran shrani v brskalnik uporabnika. Z njihovo pomočjo omogočimo da stran deluje boljše in učinkovitejše ter je bolj prijazna do uporabnikov.
4.Splošni pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja spletne trgovine Sengemo.si, ki jo upravlja podjetje JAPEGO d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), splošnih zakonitosti elektronskega poslovanja in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Informacije o upravljalcu spletne trgovine Sengemo.si Podjetje JAPEGO d.o.o., Stošičeva 5, 4000 Kranj. Matična številka: 9667822000 Davčna številka: SI19068387 Družba je vpisana v sodni register, SRG: 2024/17542 TRR SI56 6100 0002 9125 664 (Delovska Hranilnica d.d.) Zavezanec za DDV e-pošta: info@sengemo.si Splošni pogoji poslovanja določajo razmerje med kupcem in prodajalcem in veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko. Vse določbe so zavezujoče in veljajo do preklica ali spremembe. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.
Dostopnost informacij
V kolikor niste prepričani, da splošne pogoje razumete v celoti ali imate kakršnakoli vprašanja, smo vam dolžni zagotoviti dostopnost sledečih informacij:
- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki omogočajo komunikacijo z upravljalcem spletne trgovine,
- bistvene značilnosti blaga (opis, cena, sestava, uporaba, opozorila)
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
- jasen in nedvoumen prikaz cen izdelkov (razvidnost davkov in stroškov dostave)
- načini plačila in dostave izdelkov,
- časovna veljavnost nakupa/ponudbe,
- pogoji in roki za odstop od nakupa/pogodbe ter morebitni povezani stroški z vračilom izdelka
- postopek uveljavljanja garancije in pritožbe
Ponudba izdelkov, cene in ažurnost podatkov
Spletna trgovina Sengemo.si ponuja in prodaja pripomočke za izboljšanje kakovosti življenja. Ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini Sengemo.si se lahko prilagajajo in spreminjajo pogosto, predvsem zaradi narave spletne prodaje.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.
Postopek nakupa
Nakupovanje v spletni trgovini Sengemo.si poteka vse dni v letu, 24 ur na dan.
Nakup izdelkov je omogočen preko spletne košarice. V nakupni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti, stroški dostave in končna skupna vrednost nakupa.
- Izbrane izdelke odlagate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko spreminjate stanje v vaši košarici (količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisani so vsi pripadajoči popusti in stroški dostave, ki znašajo 4,5 EUR pri dostavi z dostavno službo GLS.
- Nakup zaključite s klikom na blagajno
- Izberete naslov za dostavo, dodate naslov za dostavo in označite način dostave.
- Izberete način plačila – po povzetju ali po predračunu. V tem koraku tudi preverite točnost podatkov prejemnika računa ter uveljavite morebitne popuste.
- Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »zaključi plačilo«.
Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času.
Realizacija naročila
- Sprejem naročila po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in pošlje kupcu elektronsko sporočilo z naslovom »Potrdilo naročila«. Od tega trenutka postanejo vsi pogoji nakupa zavezujoči ponudnika in kupca.
- Potrditev naročila Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca na njegov email naslov.
- Odprema blaga Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.
Načini plačila
Naročeno blago je možno plačati:
S plačilom po predračunu: na e-naslov, ki je naveden v naročilu, kupec prejme predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke najkrajšem času oz. v dogovorjenem roku. V primeru, da je izbrano plačilo po predračunu, lahko kupec le-tega poravna na: TRR: SI56 6100 0002 9125 664 Sklic je številka naročila. S plačilom po povzetju: naročeno blago lahko kupec plača ob prevzemu. Plačilo je možno z gotovino ali kartico pri dostavljalcu GLS. Ne glede na vrednost pošiljke, mora biti kupec pri prevzemu osebno prisoten. Pri plačilu po povzetju se zaradi dodatne provizije, ki jo obračunavajo dostavne službe GLS obračuna še pavšalni znesek po ceniku dostavljalcev GLS.
Do končnega plačila je blago v lasti podjetja JAPEGO d.o.o.
Dobavni rok
Po potrditvi elektronskega obvestila kupcu, gre naročilo v primeru plačila po povzetju takoj v obdelavo, oziroma pri izbiri plačila po predračunu, takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun. Naročeno blago bo dobavljeno v roku od enega (1) do treh (3) delovnih dni.
Pravica do odstopa od izvedbe naročila
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.
Jamstvo za skladnost blaga
Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.
Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno.
Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov podpora@sengemo.si natančno opišite neskladnost. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.
Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.
Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v enem letu od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.
V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:
- zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
- zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.
Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec:
od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka; izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom.
Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.
Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.
Garancija
Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.
Če blago, za katero se izda garancija, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Za izdelke, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s predložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojna spletna trgovina in proizvajalec.
Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati spletni trgovini, ki je dolžna izdelek popraviti v roku 30 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
Če napake niso odpravljene v omenjenem roku mora spletni trgovec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če spletni trgovec v omenjenem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali sorazmerno znižanje kupnine. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.
Prodajalec (sengemo.si) ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le proizvajalec, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja proizvajalca ni mogoča.
Pritožbe in spori
Družba JAPEGO d.o.o. (ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova podpora@sengemo.si ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Kranju.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonsko ureditvijo, ki izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, JAPEGO d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zakonska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList
5.Politika piškotkov
Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.
Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju: ZEKom-2,) katerega 225. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.
Spletna stran www.sengemo.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.
Zakaj so piškotki potrebni?
So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s čimer je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno. Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine. Piškotki, uporabljeni na tem spletnem mestu
Onemogočanje piškotkov
Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.
Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate: